?

Log in

sarah B [userpic]

(no subject)

April 19th, 2007 (11:54 am)
current song: GIVE IT TO ME - TIMBALAND

GREAT DAY!

I just finished my last exam and I think I actually did WELL!!! :O Could you imagine ??? lol WOOHOO NO SCHOOL!!!! :D:D lol PARTY TIME YEEE

I updated my facebook y'all ;)

In sheisty news I broke my phone with all my NUMBERS! !!! WTF I had literally over 70 numbers on there (I counted to brag lol)  and their all fucking GONE. So far I have a list.... doug, cory, cal, matt & scott. lol BOYS ;) I like boys hehe.

But that's fucked and I feel so lost with out my phone, it's my life line! It's my blood! It's my oxygen! lol. So many times this morning I was like... I could be making a phone call right now but NO >:( I'm going to MTS SOOON hopefully, hook up that new shiiit. WORD UP

SO YEAH GREAT DAY! ITS TIME TO DRINK (after work) 2 days sober, CANT HACK (literally lol). ANYWAYS PC (that's the new thing I realized) BERRRRRRR

sarah B [userpic]

cuz you ain't got no money take your broke ass home!

April 11th, 2007 (12:07 am)
cheerful

current mood: cheerful
current song: glamorous - Fregie !

Oh my god I took one bong rip at Cassies house at like....4 o'clock and I've been just fucked ever since. lol I need to start smoking more weed or somthing because that's just crazy. I cleaned my room today too it looks amazing.



Aww.... Yeah... So it's been a slow night of just cleaning and trying hard to keep myself away from the computer. I have a serious addiction I think. I need to write these papers too that I've been putting off. I guess I'm just so far past the deadline now that I can't imagine trying to do them. It's hard :( 



Rrrrawr I wonder what will happen tomorrow. Either way I'm going to sleep now :) Good night !

sarah B [userpic]

(no subject)

March 27th, 2007 (09:43 am)
sick

current mood: sick

I had a really nice night last night, I had Melissa, Jasmine, Sadie and Beth over for drinks :) We all got pretty drunk, but I didn't even feel like drinking at all. I wanted to be well this morning but I guess not..... lol. I have to work and go to school today :( One week left of classes! Friday is my last class :o And I work 20hrs this week. I want to stay in for most of it and study! Wensday is americas next top model and then the bar after... but maybe I just wont go to the party and write a paper that's due on thursday. Friday I'm taking precription pills by myself lol because I can't go out becuase I'd drink too much and probaley miss work at 11am again. 

I bought new work pants at Zellers and I'm wearing them :) They are great.

sarah B [userpic]

(no subject)

March 21st, 2007 (11:53 pm)
worried

current mood: worried
current song: Cha Ching _ Hell Rell

I'm almost certain Scott is dead.

I can't stop thinking about it.
it's driving me crazy. \
When I hear from him I'm literally going to cry with Happiness.

sarah B [userpic]

these streets remind me of quick sand....

March 8th, 2007 (01:47 pm)
jealous

current mood: jealous
current song: AKON - GHETTO (BEST SONG EVER!!!!!!!!)




This is my getting drunk ona  Couch looking haggard as always. Cute eh.

WELL things are going well I guess.... This week has been a lot more settled then last and next week will me absolutley nothing at all. Josh is going to mexico to party for 9 days straight. I'm so jealous. I'll have to stay home, but I do have a job now. At Canadain Tire. I'm waiting to go there right now. We're going to spend tonight together and I'mg oing to drive him to the airport 3 am friday night. Everyone is going ot be so happy that their living and I'll be crying lol. It's going to be terrible. 

As long as I don't get any mexician S.T.D.s eh ?


sarah B [userpic]

I can see your fear, I see it nice and clear.

March 6th, 2007 (02:17 pm)

so happy I'm home so I can go on myspace.

http://download.yousendit.com/D713AFC848E1AE5C 

I'm so dirty today.

sarah B [userpic]

Sarah Fox lol jk

March 5th, 2007 (02:00 am)
content

current mood: content
current song: Wutimworkinwit - Dem Franchise Boyz; Juelz Santana

Well I think I just finished a essay that I left to the last mintune, entitled "Air in Shanghai". It's an amazing peice of writing, thrown together at 2 o'clock on a sunday. 

I had a weekend... I can't really say if it was positive or negative. Mostly positive because I don't think I left Josh's side once. I can bring in the chane of events if you'd like. If I can remember anything.

Friday: 


-I went to a party with Jasmine and Tyler. Haley and Sadie were there, many friends aswell. Josh didn't come, he was busy, but I had the funniest time anyways, talking to a guy named Issac and another guy named Steave and also lots of other people. It was totally fun, I got drunk. 






























This is Steave and I. 






























Issac, Sara and Chris.
































Leigh and Cort. 































Jasmine and Johnny. 

-Then after that party me Jasmine and Tyler all left and went to another party at dans place. It was alright, apparently I seemed like I was strung out on Crack the whole time because I was yelling and pacing a lot.
































Melissa, Brandon and me in the cap. 
































Tompson, Towns and Nazar. 

































































Group Shots.
































Me and Jasmine at 6 in the morning haha.

-So anyways, shit went down hard at Dans. Josh found out that Shawn Towns was there and threaten to come kill everyone inside the apartment, told me that I had to leave immdentaly and that I should get everyone I care about out of there because shit was going to go down. It scared the shit out of me, and a lot of people there too because I talked to dan about it. Anyways, abouta  thousand phone calls later Josh says that the only reason why they didn't come was because I was there. It's a drug debt, to hells angels, so now Shawn Towns is going to die.

-I was so fucking angry, he ruined that night for sure. He kept calling me at 7 am in the morning and I finially answered, and he told me to cab down. After like 45 mintunes of debating it to him I actually left. When I got to his place he was sound alseep and I had to ring to the door bell ..... and thats how I met his mother for the first time. lol.

-The morning was really nice, we slept in, picked up his car on cordon together (I got to drive his moms car! haha) and went for a beautiful breakfast/lunch. Then we picked up delon (you'll see who he is) and went and saw borat in the cheap seats. 

-Well lots of stuff went on..... long story short me and Josh got in a fight and wanted to go to bed, so me and delon had to leave. We picked up melissa and drove to Belfords! It was totally fun, we got drunk and delon picked up josh and brought him there eventually. It was so drunken and roady, just the 5 of us lol. So cute. I'm only putting up the pics that are my myspace because it's easier.



Josh, Me and Melissa. 


Me and Scott. 



Me and Melissa. 

I hope this works I'm putting pictures on myspace so I can put them on here and then I'm taking them down lol these might not work.....



Josh says he doesn't want to look cute lol So I took ths down..



Delon and Josh and Melissa


Scotts' booty shot lol Delon, melissa and josh.

-So after that me , delon and josh dropped melissa off and went to sev where 2 guys in a car started following us. They followed for a long time and we pulled over, threw beer bottles and they left. We followed them for a long then after thta, and they got out again. Yelling, and they sped away lol. 

-At joshs house we took pills. Intense, anti anxiety sleep pills called clorasapams or somthing. I was so fucked, josh said he kept asking me questions and I would just be like 'wellllllllllllllllll...........................' for a really long time keep saying well and then mumble nothing lol. It was fucked I don't remeber falling asleep or getting my clothes off. I slept fucking solid though till 2pm.

- We spent the day together. I didn't leave his bedroom untill 12pm tonight when he dropped me off at home. I worked on my essay, we talked, napped, ate, kissed and hugged a lot lol and his asshole friend came over for a half a hour. We had a lot of fun today , it was wonderful.

josh says (3:05 AM):

I really like you though, and it would have to take something pretty serious to change my views now.

sarah B [userpic]

Srveu

March 2nd, 2007 (06:40 pm)
cheerful

current mood: cheerful
current song: What Does Your Soul Look Like, Pt. 1: Blue Sky Revisit

40 questions surveys never ask

01. Do you know anyone in prison? Not at the moment, but I know a couple people on their way.

02. Have you ever logged onto a boyfriend/girlfriend/crush's myspace? No.
.
03. When is the last time you ate Peanut butter and jelly? Can't rememeber

04. Do you have a desk in your room? Yeah it's covered in clothes/

05. Have you ever gotten naked at a party? LOL jesus christ, after the party at the same house I deffinatnly have.

06. What kind of car insurance do you have? It's canada here so it's allll the same

07. Are you named after one of your parents or grandparents? YES My Great Grandmother. 

08. Does your first significant other still live in the same town as you? Yes he does, not for long though.

09. Do you throw up gang signs? YEE all the time

10. Have you ever broken a rib? No

11. Would you rather be a girl or a guy? I've always wanted to be a man. I wish I could fuck women with a huge penis.

12. Who is the most spoiled person you know? Josh he gets everything he ever wants anytime whenever. Last night he called someone in the bar to park his car for him lol.

13. Would you rather have a million dollars or true love? Both haha no True Love awww...

14. Have you ever had sex in church? Not Yet!

15. Is your boyfriend/girlfriend a marine? LIKE uhh in the millitary no....

16. Do you watch the Grammys? no

17. Would you ever work for the border patrol? Hahaha no fuckign way I'd be like, hoook that shit up GEE, I would be a millionare thuogh if I did that haha.

18. Pick one word that would describe your last relationship? Lame

19. Would you rather date someone 2 years older then you or 20 years older then you? 2 years f'sure haha. I'm not down with the 38 years old yet.

20. Have you ever had an eating disorder? No, I have a healthy relationship with food.

21. Do you have a porn collection? No I wish I did though... I have a couple DVDs that are trash and a joke but I wouldn't countt that.

22. How many proms have you been to in your life? Massey's 2005 and My own Churchill 2006 one and I'll be .

23. Have you ever been in a inter-racial relationship? Does Jewish count hahaha.

24. Is your birthday on a holiday? Oh no it's not. 

25. Are you old enough to vote? Yes and I do!! it's Important to me!

26. Do you have any friends or family in the War right now? No :( Oh my god I'd die...

27. Are you a vegetarian? No

28. Do you worry about global warming? EVERY SINGLE MOMENT OF MY LIFE.

29. Do you like polar bears? Yes.

30. Are you straight edge? No. 

31. What kind of birth control do you use or did you use? Alesse

32. What slang word do you call marijuana? ENDO

33. Are you an atheist? Umm I don't spend enough time trying to figure that one out.

35. Did or do you think your childhood dreams will come true? Hmm yes I guess they were just to be good looking and that ovbiosuly came true. haha jk.... but I'm not.... haha. 

36. Do you wear your sweetie's clothes? I am right now actually  Sean John sweater yee.

37. What's your opinion on gold diggers? That would suck if you didn't really care about the person at all and you just used them, but if you care about them you can take as much money as you want lol.

38. Are you a country or city girl/boy? City girl f'sure. everyday in the ghetttooooo, another day in the ghettooooooo...

39. Is your car a 2002 or higher? My moms is if I had a car ohmygod it would not be that new lol.

40. Do you floss daily? If only eh.


WELL tonight I'm going to JOhnny Keens place around 10.... I'm not loking forward to it at all it's going to suck. Josh isn't coming with me :( I'm so upset . BUT it's okay I guess, Jasmine will be there and it'll be weird and Johnny is going to try to sleep with me :( I'm not looking forward to this, I'm going to start getting drunk now though. Bye.

sarah B [userpic]

(no subject)

March 2nd, 2007 (10:27 am)
happy

current mood: happy
current song: my confession - game ft. lil eazy

http://www.myspace.com/psycho_navigation   
I LOVE MYSPACE!

I love myspace so much lol. I don't think I have time for this a lot but I've taken a lot of picture yesterday and the day before so I'm gonna let you see 'em, KAY? 

BUT I have to go to school noW! Fuck I haven't even put on make-up. Your lucky I scarficed my time like this for you guys!

sarah B [userpic]

(no subject)

February 22nd, 2007 (11:21 pm)
sick

current mood: sick
current song: Timeless (Digifruitella Dub) - Matthew Dekay

I gathered up some pictures that I want to print for my children to rememeber me when I was young. Here's a sample :)

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com

Image Hosting by PictureTrail.com